اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مربی شمس آذر قزوین: امروز شخصیت تیمی خود را نشان دادیم

مربی شمس آذر قزوین گفت: امروز با ارائه بازی قابل قبول و ثبت اولین پیروزی خانگی، توانستیم شخصیت تیمی شمس آذر را نشان دهیم.

مربی شمس آذر قزوین: امروز شخصیت تیمی خود را نشان دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرداد کریمیان در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های شمس آذر و نساجی مازندران که عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکریم که توانستیم اولین سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.

وی افزود: در نیمه اول پس از ایجاد چند موقعیت، به گل رسیدیم و در دقایق ابتدایی نیمه دوم، کنترل بازی را از دست دادیم اما در باقی دقایق سوار بر بازی بودیم و توانستیم شخصیت تیمی شمس آذر را نشان دهیم.

مربی تیم شمس آذر اضافه کرد: بازی کردن با شرایط تیم‌های خاص بسیار سخت‌تر از تیم‌هایی است که در شرایط معمولی به سر می‌برند و امشب حق داریم خوشحالی کنیم و از فردا باید به فکر بازی بعدی باشیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

کریمیان در پایان عنوان کرد: تیم نساجی در ابتدای نیمه دوم که یک گل عقب بود با آرایش جدیدتری وارد زمین شد و این کار را کمی برای شمس آذر سخت‌تر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول