اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی بدنسازی و پرورش اندام

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند میزبان مسابقات ورزشی تحت نظر این فدراسیون شود.

ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی بدنسازی و پرورش اندام

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام با اینکه مردم این استان علاقمند به ورزش‌های قدرتی هستند، گفت: استان توانسته در رشته پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی و قویترین مردان ایران نفراتی را به تیم ملی معرفی کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی که استان دارد برگزاری اردوهای تیم ملی می‌تواند به رشد و توسعه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.

وی بیان کرد: به همین منظور درصدد برگزاری مسابقات ملی یا برگزاری اردوهای تیم‌های ملی رشته‌های تحت نظر این فدراسیون به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

نصیرزاده با اشاره به اینکه ۷ رشته پرورش‌اندام، فیتنس جلنچ، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، لیفت، مچ اندازی، و فیتنس و بادی کلاسیک توسط این فدراسیون راهبری می‌شوند،گفت: مهمترین سیاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اشاعه ورزش فیتنس است تا والدینی که فرزندان خود را به باشگاه می‌فرستند دغدغه اینکه به سمت مواد نیروزا بروند را نداشته باشند.

رئیس فدراسیون بدنسازی بیان کرد: در همین خصوص مربیانی در سطح پایه تربیت کردیم و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند چرا که معتقدیم اگر در سطح پایه خوب عمل کنیم زمینه موفقیت سایر رشته‌ها در آینده نه چندان دور فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم فیتنس و بدنسازی عامل ضروری برای موفقیت در همه رشته‌های ورزشی است.

گفتنی است در پایان مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام آیت ارجمند برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول