اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تصادف زنجیره‌ای در محور نهبندان - زاهدان

جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از تصادف 4 دستگاه خودرو در محور نهبندان - زاهدان خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی 12 نفر مصدوم شدند.

تصادف زنجیره‌ای در محور نهبندان - زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سرهنگ محمد امیر کاظمی، جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۰ نهبندان- زاهدان  بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

وی بیان داشت: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری پراید شوتی حامل سوخت قاچاق که از نهبندان به زاهدان در حال حرکت بود با ۲ سواری پژو ۴۰۵ و یک سواری پژو پارس برخورد کرده که در نتیجه این برخورد ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گفته وی از ۱۲ نفر مصدوم ۳ نفر حالشان وخیم بودکه سریع با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی افزود: با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در حال بررسی است؛ تصریح کرد: با عنایت به این که سواری پراید حامل سوخت قاچاق بوده و در این سانحه سبب تخلیه سوخت در سطح جاده شده است رانندگان احتیاط لازم را انجام داده و از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول