اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرعت رانندگی در آذربایجان‌غربی بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: سرعت رانندگی در جاده‌های استان به میزان ۳ کیلومتر بر ساعت بالاتر از میانگین کشوری است.

سرعت رانندگی در آذربایجان‌غربی بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست‌نشانمدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: سرعت رانندگی در جاده‌های استان به میزان ۳ کیلومتر بر ساعت بالاتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: تعدادی از رانندگان به‌دلیل جرائم غیر عمد در زندان به سر می‌برند که تلاش می‌شود از طریق مشارکت صنوف بخش حمل و نقل جاده‌ای با برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن گلریزان گامی در جهت آزادی این عزیزان برداریم. 

وی با اشاره به افزایش سوانح جاده‌ای تصریح کرد: مشکل فرهنگی و عامل انسانی بزرگترین عامل بروز تصادفات در محورهای ارتباطی استان بوده و باید برای ارتقا فرهنگ ترافیکی تلاش مضاعفی صورت پذیرد چرا که این موضوع نه تنها حوادث و ناگواری‌های اجتماعی بسیاری را به بار می‌آورد بلکه جبران خسارات امکان پذیر نیست. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری قرار داریم با مشارکت صنوف تعدادی از رانندگان دارای جرائم غیرعمد را با همکاری ستاد دیه استان آزاد خواهیم کرد تا علاوه بر تمام مسئولیت های فنی و خدماتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و اشاعه فرهنگ خیریه نیز نقش خود را ایفا کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول