اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر سرتیپ طالب‌زاده: نخبگان یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری هستند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، نخبگان را یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری دانست و تصریح کرد: وجود نخبگان علمی در دانشگاه هوایی شهید ستاری راهگشای بسیاری از مشکلات و گلوگاه‌هایی است که در نیروی هوایی وجود دارد.

امیر سرتیپ طالب‌زاده: نخبگان یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش  در جمع نخبگان علمی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن ابراز خرسندی از حضور نخبگان برتر علمی در این مرکز دانشگاهی، گفت: حضور پربار شما نخبگان در دانشگاه هوایی شهید ستاری یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش در این یگان به دست شما نخبگان علمی تربیت و تحویل نیروهای مسلح خواهند شد، افزود: آینده روشنی برای نیروی هوایی ارتش در این مرکز علمی ترسیم شده و بی‌شک با تلاش شما و همت دانشجویان این دانشگاه، بتوانیم آینده‌ای بهتر و قدم‌های مثبتی در این زمینه برداشته و نیرویی در تراز انقلاب را به همگان معرفی کنیم.

امیر سرتیپ خلبان طالب‌زاده، اظهار کرد: وجود نخبگان علمی در دانشگاه هوایی شهید ستاری راهگشای بسیاری از مشکلات و گلوگاه‌هایی است که در نیروی هوایی وجود دارد و با تلاش و پشتکار همه شما می‌توان آن‌ها را برطرف و یک گام رو به جلو برداشت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اعضای هیأت علمی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های انسانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به شمار می‌آیند، خاطرنشان کرد: نخبگان و اساتید علمی با برخورداری از توانمندی‌ها و شایستگی‌های لازم، نقش قابل‌توجهی در توسعه و افزایش اثربخشی در دانشگاه‌ها ایفا می‌کنند.

امیر سرتیپ طالب‌زاده در پایان با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ‌ نخبه‌پروری، تصریح کرد: مجموعه نیروی هوایی ارتش با جدیت به دنبال رفع موانع نخبه‌پروری و حل و پیگیری مسائل و مشکلات نخبگان است تا نخبگان به هدف نهایی در حوزه‌های تخصصی دست یابند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول