اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری عامل اصلی سرقت مسلحانه از طلافروشی در گوگان آذربایجان‌شرقی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در بخش گوگان شهرستان آذرشهر خبر داد.

دستگیری عامل اصلی سرقت مسلحانه از طلافروشی در گوگان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، هاشم شعفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته  یک طلافروشی در بخش گوگان شهرستان آذرشهر که تا دیر وقت مشغول فعالیت بوده متاسفانه ۳ سارق با استفاده از خلوتی محل وارد مغازه طلافروشی شده و  مقداری طلا سرقت و با یک خودرو از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: به محض دریافت خبر و حسب دستور فرمانده انتظامی استان اکیپی از کارآگاهان مجرب جهت بررسی موضوع تشکیل و  در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز می‌کند.

 شعفی تصریح کرد: ماموران با حضور به‌موقع و بررسی‌های علمی فنی پلیسی عامل اصلی سرقت را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و از وی مقادیری طلاهای سرقتی و  خودرو استفاده شده در ارتکاب سرقت را کشف کردند.

سخنگوی انتظامی استان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری ۲ همدست سارق  به‌صورت ویژه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اصناف به‌ویژه صنوف زرگران با رعایت نکات ایمنی  توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و شروع و اتمام فعالیت صنوف مربوطه به‌موقع صورت گیرد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول