اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

عاملان اصلی درگیری طایفه‌ای در دزفول بازداشت شدند

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سه نفر از عاملان اصلی درگیری طایفه‌ای و کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش در این شهرستان خبر داد.

عاملان اصلی درگیری طایفه‌ای در دزفول بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه‌ای در سطح یکی از مناطق دزفول، ماموران انتظامی سریعا شناسایی عوامل این درگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی که علت این درگیری را اختلافات طایفه‌ای قبلی عنوان و افزود: ماموران پاسگاه انتظامی قبله‌ای با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری بزرگان دو طایفه تعداد سه نفر از عاملان اصلی این درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیات هایی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه استفاده شده در درگیری گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول