اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اختصاص ۳۸۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمت ویژه به مددجویان لرستان

مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان نیز برای ارائه ۳۵ خدمت ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان اختصاص پیدا کرده که این رقم با توجه به اولویت و درخواست‌های مطرح شده توسط استان تصویب شده و پرداخت می‌شود.

اختصاص ۳۸۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمت ویژه به مددجویان لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید ابراهیمی امروز در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب قرارگاه ویژه اشتغال، اظهار داشت: هفت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در قالب ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار حمایت‌تحت پوشش بهزیستی کشور قرار دارد و در لرستان نیز این عدد ۱۰۲ هزار خانوار است.

وی به برخی مصوبات و اقدمات بهزیستی کشور برای مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از معلولان کشور وابسته به خدمات توانپزشکی فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و ارتوپدی فنی هستند.

به گفته مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور ۳ میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های توانپزشکی ۲ هزار مددجوی تحت پوشش در لرستان مصوب شده است.

ابراهیمی افزود: ۳۸۰ میلیارد تومان نیز برای ارائه ۳۵ خدمت ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان اختصاص پیدا کرده که این رقم با توجه به اولویت و درخواست‌های مطرح شده توسط استان تصویب شده و پرداخت می‌شود.

وی خرید یک دستگاه غربالگری شنوایی کودکان، ۶۰۰ عدد وسایل کمک توانبخشی، ۱۸۰ ویلچر برقی، ۸۰۰ دستگاه انواع ویلچر و کمک هزینه تحصیل ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز معلول را از دیگر تعهدات بهزیستی کشور مطرح کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول