اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قدرت موتور قایق های صیادی در بندرلنگه به ۱۵۰ اسب بخار رسید

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: بر اساس تقاضای بالای صیادان و در راستای خدمات دولت مردمی سیزدهم، مجوز افزایش قدرت موتور قایق های صیادی به ۱۵۰ اسب بخار افزایش یافت.

قدرت موتور قایق های صیادی در بندرلنگه به ۱۵۰ اسب بخار رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا ، ارز و سوخت، اظهار داشت: بر اساس تقاضای بالای صیادان و در راستای خدمات دولت مردمی سیزدهم، مجوز افزایش قدرت موتور قایق های صیادی به ۱۵۰ اسب بخار افزایش یافت.

 وی سپس به تشریح اثرات سوء قاچاق کالا و سوخت  در شهرستان پرداخت و از دستگاههای مربوط خواست به صورت دائم و پیوسته با اولویت اقدامات پیشگیرانه با تخلفات این حوزه برخورد و مبارزه نمایند و به مشکلات بوجود آمده برای ماشین آلات در این خصوص در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

پیش از این یک بار دیگر نیز در دوران فرمانداری غلامرضا آباد در بندرلنگه از طریق هماهنگی با دستگاههای مسؤول، قدرت موتورهای صیادی با مصوبه شورای تأمین و موافقت شورای امنیت کشور و همکاری نیروی دریایی سپاه تا 100 اسب بخار افزایش یافته بود.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول