اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| جدول رشته‌ها و ارتباط رشته‌ای دانشگاه علامه طباطبائی

سهمیه استعداد درخشان پذیرش کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می‌شود، داوطلبانی که دارای شرایط استعداد درخشان هستند می‌توانند در کنکور ثبت‌نام کرده و شانس قبولی خود در آزمون را هم امتحان کنند، میز دانشجو در این قسمت به بررسی رشته‌ها و ارتباط رشته‌ای دانشگاه علامه طباطبائی می‌پردازد.

میز دانشجو| جدول رشته‌ها و ارتباط رشته‌ای دانشگاه  علامه طباطبائی

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _  آزمون کارشناسی ارشد هر ساله از سوی سازمان سنجش برای داوطلبان متقاضی در زمان مشخصی برگزار می‌‌شود تا متقاضیان بتوانند به صورت حضوری در جلسه آزمون شرکت کرده و بعد از اعلام نتایج در رشته و دانشگاه قبولی خود به تحصیل بپردازند، اما در صورت عدم قبولی در هیچ رشته‌ای یا عدم علاقه به رشته تحصیلی خود، فرد داوطلب می‌تواند به صورت بدون کنکور و از طریق سهمیه استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهد.

میز دانشجو در این قسمت به جدول رشته‌‌ای دانشگاه علامه طباطبایی می‌پردازد.

( جدول رشته‌ها و ارتباط رشته‌ای دانشگاه  علامه طباطبایی برای پذیرش دانشجو ی بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد و با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان)

 

 

 

در صورت تغییر در لیست رشته‌ها، مراتب متعاقباً اعلام و نسبت به  اصلاح آن متناسب با مصوبات مربوطه اقدام لازم انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول