اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در مسیر اتوبان پاسداران تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری تبریز گفت: دوربین‌های پلاک خوان در مسیر اتوبان پاسداران برای ثبت سرعت غیرمجاز و سرعت متوسط در حال نصب است.

نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در مسیر اتوبان پاسداران تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محبوب عبداله‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آمار حوادث و مشکلات ترافیکی موجود در اتوبان پاسداران دوربین‌های ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در این مسیر در حال نصب است. شهروندان و رانندگان توجه داشته باشند که سرعت متوسط خودرو نیز در حدفاصل دوربین‌های واقع در مسیر رصد می‌شود.

وی افزود: در این سیستم سامانه هوشمند با ثبت پلاک همه خودروها و زمان عبور از دوربین با استفاده از هوش مصنوعی و با توجه به فاصله دوربین‌ها سرعت متوسط را محاسبه می‌کند و پلیس راهور از طریق سامانه مرکز کنترل ترافیک برای خودروهایی که سرعت آنها بیش از سرعت مجاز باشد اعمال قانون می‌کند.

عبداله‌پور خاطرنشان کرد: رانندگان برای افزایش ایمنی مسیر، حفظ جان خود و شهروندان، رعایت قوانین و نیز کاهش حوادث ترافیکی، لازم است سرعت مجاز را نه تنها صرفا هنگام نزدیک شدن به دوربین‌ها بلکه در تمام طول مسیر رعایت کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول