اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

طباطبایی : در دانشگاه سوره به‌جای هفته پژوهش، «ماه پژوهش» داریم

معاون پژوهشی دانشگاه سوره با اشاره به فعالیت‌های متنوع دانشگاه سوره به مناسبت هفته پژوهش گفت: در دانشگاه سوره از ۱ تا ۳۰ آذر هرسال به‌عنوان «ماه پژوهش» نام‌گذاری شده و رویدادهای مختلفی در این مدت برگزار می‌شود.

طباطبایی : در دانشگاه سوره به‌جای هفته پژوهش، «ماه پژوهش» داریم

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، زکیه سادات طباطبایی معاون پژوهشی دانشگاه سوره ضمن اعلام فعالیت‌های معاونت پژوهشی این دانشگاه، «ماه پژوهش» در دانشگاه سوره را جایگزین هفته پژوهش عنوان کرد. 

وی همچنین با تأکید بر برگزاری دومین دوره همایش آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در ۲۹ آذر امسال در سالن ایران فرهنگستان هنر، از دانشجویان، استادان و همه علاقه‌مندان علم و پژوهش دعوت کرد تا از غرفه دانشگاه سوره در «بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار» در مصلی امام خمینی (ره) دیدن کنند.

غرفه دانشگاه سوره در نمایشگاه پژوهش، آثار پژوهشی دانشجویان و استادان شامل هنرهای دستی، کتب، نشریات، کاتالوگ‌های پژوهشی مرتبط با حوزه هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری و شهرسازی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

طباطبایی بابیان اینکه پژوهش از ارکان اصلی رشد و تعالی دانشگاه سوره است، اظهار داشت: در دانشگاه سوره از ۱ تا ۳۰ آذر هرسال به‌عنوان ماه پژوهش نام‌گذاری شده و رویدادهای مختلفی طی این مدت برگزار می‌شود. در طول هفته پژوهش نیز شاهد گستردگی بیشتر این برنامه‌ها هستیم هرچند که در تمام سال فعالیت‌های متعدد و متنوع پژوهشی را پیگیری و اجرا می‌کنیم. امسال نیز برنامه‌های هفته پژوهش از روزهای نخست آذرماه آغازشده و تا ششم دی‌ماه ادامه خواهد داشت. 

وی همچنین برپایی موفق نمایشگاه کتاب با همکاری فرهنگستان هنر در دانشگاه سوره را از دیگر فعالیت‌های مؤثر و مفید دانشگاه در ماه پژوهش عنوان کرد و افزود: کتابخانه دانشگاه سوره در حال حاضر در دانشگاه تهران نمایشگاه کتاب تخصصی هنر و معماری برپا کرده است. 

* روز پژوهش در دانشگاه سوره

به گزارش فارس، مراسم روز پژوهش در تاریخ ششم دی‌ماه در دانشگاه برگزار خواهد شد که در آن از استادان و پژوهشگران برتر، پایان‌نامه، رساله‌های برتر دانشجویان، تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین از کاربران برتر کتابخانه، اهداکنندگان کتاب، همیاران دانشجو و برندگان مسابقه کتاب‌خوانی که در آذرماه برگزارشده است، تقدیر خواهد شد. 

وی ادامه داد که در کنار آن معاونت پژوهشی با همکاری ایرانداک کارگاه‌های تخصصی پژوهشی برای دانشجویان برگزار می‌کند و شرایط شرکت در آن را برای متقاضیان تسهیل کرده است. هدف از تشکیل چنین کارگاه‌هایی هدایت بهتر استادان و دانشجویان و آشنایی آنان با روش‌ها و نرم‌افزارهای جدید است.  

در خاتمه معاون پژوهشی دانشگاه سوره دریافت رتبه علمی برای فصلنامه «مطالعات راهبردی ارتباطات» دانشکده فرهنگ و ارتباطات را به خانواده بزرگ دانشگاه سوره تبریک گفت و یادآور شد: نشریه رهپویه هنرهای تجسمی که رتبه علمی دارد طبق برنامه زمان‌بندی منتشرشده و شش نشریه تخصصی دیگر نیز در حال راه‌اندازی و دریافت رتبه علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند که امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق مبارک رقم بخورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول