اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اعلام آماده‌باش در کرمانشاه در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش باران و رعد و برق، دستگاه‌های عضو ستاد در آماده‌باش کامل هستند.

اعلام آماده‌باش در کرمانشاه در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی

افشین یگانه، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان مبنی بر بارش، رگبار و رعدوبرق، اظهار کرد: هشدارها در مواقع بحران در حوزه‌های مختلف به رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز صادر می‌شود.

وی در توضیح هشدار سطح نارنجی، گفت: رنگ نارنجی به آن معنا‌ست که احتمال وقوع بیشتر است در همین راستا شهروندان باید به توصیه‌های کارشناسان هواشناسی و حوزه بحران توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی حال حاضر در جو استان، گفت: برای شمال غرب استان؛ شهرستان‌های پاوه و جوانرود بیشترین میزان بارندگی حتی برای شهرستان‌های اورامانات بارش برف هم پیش‌بینی شده، البته در سایر شهرستان‌ها هم بارش‌هایی داریم.

وی در توضیح تمهیدات اندیشیده شده در فصل بارش‌ها، گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو ستاد از جمله آب و فاضلاب و شهرداری‌ها تمهیدات پیشگیرانه در راستای احتمال وقوع سیلاب با لایروبی رودخانه انجام داده و در آماده‌باش کامل هستند.

یگانه به هم‌استانی‌ها توصیه کرد، در شرایط نامناسب جوی از سفرهای غیرضروری خودداری و همچنین عشایر کوچ‌رو هم از کوچ‌ غیرضروری اجتناب کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول