اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آمادگی ۵۰۰ راهدار استان مرکزی در طرح زمستانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با آغاز طرح زمستانه انتظامی-ترافیکیِ دستگاه‌های خدمات رسان در استان مرکزی، ۵۰۰ نفر راهدار در قالب ۵۴ اکیپ راهداری وظیفه برفروبی و باز نگه داشتن راه‌ها را به عهده دارند.

آمادگی ۵۰۰ راهدار استان مرکزی در طرح زمستانه

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور رزمایش طرح زمستانه انتظامی-ترافیکی در استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: این طرح با رویکرد افزایش هماهنگی، همکاری و هم افزایی بین دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و انتظامی برگزار شد تا خدمات حداکثری در سطوح مختلف با کیفیت مطلوب به مردم ارائه شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در طرح راهداری زمستانی استان ۵۰۰ نفر نیروی راهدار و پشتیبان در قالب ۵۴ اکیپ در ۳۵ راهدارخانه فعال استان مستقر شده‌اند تا وظیفه ذاتی خود در برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی استان را محقق سازند.

وی افزود: ۳۰۳ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز برای عملیات برفروبی و بازنگه داشتن راه‌های استان در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح زمستانه علاوه بر راهداری، پلیس‌، اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، شهرداری‌ها، شرکت‌های امدادخودرو و کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان حضور دارند.

جهانی ادامه داد: برای اجرای طرح زمستانه، امسال بیش از ۱۵ هزار تن نمک و ۲۹ هزار تن شن و ماسه در راهدارخانه‌های سراسر استان ذخیره‌سازی شده و علاوه بر اورهال ماشین آلات راهداری، هفت دستگاه ماشین آلات سنگین جدید خریداری شده و در اختیار ادارات تابعه شهرستان‌ها قرار گرفته است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول