اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

واکنش شهردار بجنورد به بازگرداندن شهدای گمنام: متولیِ این موضوع، اطلاع‌رسانی نکرده بود

شهردار بجنورد با اعلام آمادگی ساخت اِلمان شهدای گمنام بجنورد گفت: هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص زمان تشییع شهدا توسط متولی این موضوع به شهرداری و شورای شهر انجام نشده بود.

واکنش شهردار بجنورد به بازگرداندن شهدای گمنام: متولیِ این موضوع، اطلاع‌رسانی نکرده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی کشمیری، شهردار بجنورد در جلسه شورای شهر این شهرستان در خصوص موضوع اعلام شده از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس که گفته بود «برای تدفین شهدای گمنام در بجنورد کم‌کاری شده است»، اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی با این نهاد در موضوعات مختلف تشکیل شده و همیشه سعی شده خواسته‌های این مجموعه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: اما تاکنون در این جلسات چیزی با عنوان مراسمی که قرار بود در خصوص تشییع و تدفین شهدای گمنام انجام شود اعلام نشده بود و ما نشنیده بودیم.

شهردار بجنورد افزود: تمام درخواست‌هایی که در جلسات شورا، دفتر شهرداری، شورای شهر و بنیاد برگزار شده در خصوص موضوعاتی غیر از این بوده است.

وی تصریح کرد: موضوع تدفین شهدا کاملا بدون اعلام از قبل انجام شد و متولی این موضوع هیچگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص نداشته است.

کشمیری بیان داشت: اما حالا شورا و شهرداری که از هیچ موضوعی اطلاع نداشته‌اند مقصر این موضوع تلقی شده‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون اعلام می‌کنیم اگر شهدای گمنام در محل تعیین شده گلستان شهر تدفین شوند آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن و قبل از پایان سال کار آماده‌سازی اِلمان انجام شود.

شهردار بجنورد ادامه داد: تا این لحظه با یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون ۳۶۰ هزار تومان کمک در راستای اجابت درخواست‌های بنیاد در خدمت این مجموعه بوده‌ایم.

کشمیری بیان داشت: این هزینه‌ها در موضوعات متنوعی اعم از کاشت درخت، نورپردازی، رنگ آمیزی، نیروی انسانی و حمل‌ونقل بارهای مختلف انجام شده است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول