اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مردم از وضعیت سد معبر زنجان گلایه دارند

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر گسترده بودن سد معبر در سطح شهر زنجان گفت: رفع این مشکل جزو حقوق عامه است و شهروندان از این وضعیت گلایه دارند.

مردم از وضعیت سد معبر زنجان گلایه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا که در سالن ولایت شورا برگزار شد،با تشریح اقدامات انجام شده در شهرداری زنجان در دوره مدیریت جدید اظهار کرد: بازگشایی پادگان، پروژه سبزه‌میدان، بوستان شهر، احداث بازارچه‌ها، سنگ‌فرش بازار و در کل زیباسازی محیط شهری اقدامات قابل‌توجهی انجام شده است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با ابراز امیدواری برای به سرانجام رساندن پروژه‌های در دست اجرا از جمله بوستان شهر و پروژه شهیدان کریمی در موعد مقرر افزود: این امکانات باید طبق برنامه‌ریزی انجام شده در دسترس شهروندان قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان به سد معبر موجود در اقصی‌نقاط شهر اشاره و تاکید کرد: این سد معبرها آزاردهنده شده است.
وی با تاکید بر گسترده بودن سد معبر در سطح شهر زنجان گفت: رفع این مشکل جرو حقوق عامه است و شهروندان از این وضعیت گلایه دارند.
همچنین کاظم مجتهدی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان برخورد با دست‌فروشان و سد معبر توسط مغازه‌ها را دو مقوله جدا دانست و ادامه داد: نباید این دو گروه یکسان دیده شود.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان سد معبر را تخلف آشکار و به تمسخر گرفتن حاکمیت دانست و افزود: متولیان و مسئولان باید در حوزه سد معبر ورود و نسبت به رفع این پدیده ناخوشایند اقدام کنند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول