اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تعیین تکلیف بیش از ۱۶ هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان

رئیس دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش بیش از ۲هزار و ۳۴موتورسیکلت توفیقی دیگر در پارکینگ این استان خبر داد و گفت : بیش از ۱۶ هزار موتور سیکلت نیز تاکنون فروخته شده اند.

تعیین تکلیف بیش از ۱۶ هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند، توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه و تأکیدات ایشان مبنی بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین و تسریع در تعیین تکلیف آن ها، مزایده فروش ۲ هزار و ۳۴ موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، ۱۶ هزار و ۹۲۸ موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و مرحله جدید این مزایده نیز برای فروش ۲ هزار و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه خودروی موجود در پارکینگ های استان از صبح فردا ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ ها حاصل شده است و در نتیجه برگزاری مزایده جدید، قسمت اعظمی از وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ های استان تعیین تکلیف و فروخته می شود و گام‌ بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: بر اساس دستورات صریح ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی فروگذار نخواهد کرد.

عموم مردم می‌توانند در روز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰ و ۱۴ الی ۱۶ از موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های :۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱ از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول