اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز طرح زمستانه در کرمانشاه؛ پلیس با ۱۰۰ تیم در جاده‌ها حضور دارد

سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: پلیس در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی به‌ویژه هشت گردنه استان، آماده خدمات‌رسانی است.

آغاز طرح زمستانه در کرمانشاه؛ پلیس با ۱۰۰ تیم در جاده‌ها حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رزمایش طرح زمستانی نیروهای امدادی، خدماتی و انتظامی کرمانشاه امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

عبدالحسین زارع سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه در خصوص این طرح در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح زمستانی از امروز آغاز تا ۲۰ اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: پلیس در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان این افتخار را دارد به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی به‌ویژه هشت گردنه استان(سه گردنه مصوب و پنج گردنه دارای اهمیت) آماده خدمات‌رسانی است.

سرپرست پلیس‌راه استان کرمانشاه اولویت اول پلیس را در سه گردنه مصوب و پربرف استان؛ گردنه مله‌ماس در شهرستان سنقرو کلیایی، گردنه بیدسرخ در شهرستان کنگاور و گردنه قلاجه در حوزه شهرستان گیلانغرب توضیح داد و افزود: پلیس‌راه با ۱۰۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه‌روزی آمادگی انجام هرگونه خدمات را دارد.

 

وی با اشاره به آمار تصادفات در زمستان سال گذشته، تصریح کرد: از ۱۰۰درصد حوادث جاده‌ای زمستان سال گذشته هفت درصد حوادث مربوط به جان‌باختگان در این ایام بوده است.

زارع قالب تصادفات زمستان سال گذشته را از نوع واژگونی به علت لغزندگی جاده‌‌ها عنوان کرد و افزود: رانندگان باید در این ایام(۶ ماهه دوم سال) با توجه به شرایط با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای با اعتماد به پلیس توصیه‌ها را جدی بگیرند؛ از تردد غیرضروری در شرایط نامناسب جوی اجتناب کنند و اگر بنا بر ضرورت ناچار به تردد هستند حتما الزامات ترافیکی را رعایت کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول