اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز طرح زمستانه در کردستان؛ بکارگیری دو بالگرد برای امدادرسانی سریع

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و ۷۵۰ دستگاه ماشین آلات‌سنگین و نیمه سنگین و 2 بالگرد در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم در طرح زمستانه امسال در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

آغاز طرح زمستانه در کردستان؛ بکارگیری دو بالگرد برای امدادرسانی سریع

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه در سنندج اظهار کرد: طرح زمستانه از امروز در استان آغاز می‌سود و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط به بهترین شیوه شاهد اجرای این طرح در استان باشیم.

وی افزود: برای اجرای طرح زمستانه در استان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و ۷۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه‌سنگین بکارگیری می‌شوند.

سردار آزادی تصریح کرد: همچنین از ۲ بالگرد (اورژانس هوایی و هلال احمر) برای امدادرسانی سریع در این طرح استفاده می‌شود و همه ما متعهدیم محیطی امن برای مسافران و رانندگان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه به برکت همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم، شاهد کاهش ۹ درصدی جان باختگان در تصادفات برون و درون شهری در سالجاری هستیم، گفت: مدیریت ترافیکی و کاهش تعداد تلفات، روان‌سازی ترافیک، احداث ۱۳۰ پایگاه راهدارخانه و ایستگاه‌های پلیس از جمله اهداف اجرای این طرح است.

فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم در مراسم آغاز به کار این طرح اظهار کرد: امیدواریم در زمستان پیش‌رو عملیات موفقی در برف‌روبی و کمک به رانندگان و مسافران داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: خدمات در گردنه‌های برفگیر استان در اولویت خواهد بود و در مجموع ۴۹۷ پرسنل راهداری، ۳۶ اکیپ مستمر با ۳۱۹ خودرو سبک و سنگین درگیر طرح برف‌روبی در طرح زمستانه هستند.

وی تصریح کرد:۳۶ راهدارخانه و ۱۰ راهدارخانه مرکزی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول