اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نیروهای سپاه کردستان در اوج قدرت، صلابت و آمادگی هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در اوج قدرت، صلابت آماده اجرای ماموریت‌ها و ایجاد امنیت پایدار در این استان هستند.

نیروهای سپاه کردستان در اوج قدرت، صلابت و آمادگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار امان‌اله گشتاسبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی۲۲ بیت‌المقدس کردستان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در اوج، قدرت، صلابت و آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها و ایجاد امنیت پایدار در این استان در حال انجام وظیفه هستند. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی آماده جانفشانی و ایثارگری در مسیر حفظ ارزش‌های نظام و دفاع از تمامیت ارضی هستند. 

سردار گشتاسبی با عنوان اینکه اولین و اساسی‌ترین ماموریت سپاه در کردستان برقراری امنیت است که زیرساخت تمامی برنامه‌ها و کارها در استان است، گفت: دشمن سال‌های سال است تلاش می‌کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند اما به همت پاسداران و نیروهای سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است. 

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کردستان یکی از کانون‌های اصلی اغتشاشات بود توانستیم با کمترین هزینه با مدیریت و اقتدار این بحران را پشت سر بگذاریم. 

سردار گشتاسبی عنوان کرد: امروز به برکت تلاش‌ و ایثارگری رزمندگان و با راهنمایی‌های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان کردستان در راستای ایجاد امنیت پایدار در این منطقه افتخارات زیادی رقم زده‌اند و این ماموریت همچنان ادامه دارد. 

#پیشرفت کردستان

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول