اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای به ۵۰۰ نفر از سربازان وظیفه در تایباد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد گفت: از ابتدای امسال تا کنون، تعداد ۵۰۰ نفر از سربازان وظیفه مشغول به خدمت در این شهرستان آموزش های فنی و حرفه ای را فراگرفته اند.

آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای به ۵۰۰ نفر از سربازان وظیفه در تایباد

اسماعیل نیک‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: تعداد ۵۰۰ نفر از سربازان وظیفه مشغول به خدمت در شهرستان تایباد آموزش های فنی و حرفه ای را در رشته های مختلف فراگرفته اند که این آموزش‌ها به صورت رایگان ارائه می شوند.

وی افزود: این آموزش ها در راستای تفاهمنامه ای میان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان فنی و حرفه ای کشور ارائه می شود که در شهرستان مرزی تایباد این تعداد سرباز وظیفه در هنگ مرزی، تیپ متحرک‌ هجومی شهید حبرانی ارتش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروی زمینی سپاه و یگان حفاظت زندان تایباد مشغول به خدمت هستند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد ادامه داد: برق صنعتی، برق ساختمان، مکانیک خودرو، جوشکاری، عمران، نصب کاغذ دیواری، کامپیوتر و کشاورزی از جمله رشته های آموزشی بوده که تاکنون در ۸ نوبت به سربازان وظیفه ارائه شده اند.

نیک‌محمدی بیان کرد: برخی از سربازان در مرکز شهید عباسیان و برخی دیگر، مانند سربازان هنگ مرزی تایباد که در پاسگاه های مختلف مستقر هستند، توسط مربی پایور دارای صلاحیت حرفه ای در محل پادگان خود آموزش می بینند.

این مقام مسئول تصریح کرد: قرار است تا پایان امسال ۷۰۰ سرباز وظیفه در شهرستان تایباد آموزش ببینند که در حال حاضر حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد خاطرنشان کرد: هر دوره به طور متوسط ۲ ماه طول می کشد و سربازان مهارت آموز در پایان دوره و پس از اخذ آزمون، موفق به کسب مدرک بین المللی فنی و حرفه ای خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول