اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی پس از ۲۰ سال

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان از انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی به گلخانه‌داران خبر داد و گفت: این مهم پیرو سفرهای استانی و پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده است.

انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی پس از ۲۰ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیرعباس کردیان صبح امروز در جلسه هماهنگی صدور اسناد در محل شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای استان با اشاره به شکستن قفل انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی اظهار کرد: بعد از گذشت ۲۰ سال از شروع فعالیت‌های بهره‌برداران در شهرک گلخانه‌ای بوعلی و طولانی شدن زمان اعطای سند مالکیت، صدور و تحویل سند در دستور کار مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های مداوم و مستمر همچنین تهیه مستندات در به ثمر نشستن این امر تاثیر بسزایی داشت افزود: مجاب کردن واحد تملک در ستاد شرکت شرک‌های کشاورزی استان منجر شد تعداد ۶۵ جلد سند مالکیت تک برگ مربوط به گلخانه‌داران این شهرک از اداره ثبت اسناد و املاک اخذ شود.

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان تاکید کرد: با پیگیری از طریق دفاتر اسناد رسمی عملا موضوع انتقال سند به نام افراد کلید خورده و اولین سند از این شهرک به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع به نام مالک منتقل شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الباقی اسناد هم به محض رسیدن نوبت انتقال در دفترخانه توسط مدیر شرکت به نام گلخانه‌داران منتقل می‌شود.

کردیان در پایان یادآور شد: این مهم پیرو سفرهای شهرستانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تیم همراه در شهرک گلخانه‌ای بوعلی در قالب درخواست‌های بهره‌برداران و پیگیری‌های مداوم به نتیجه رسیده است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول