اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر در کشور

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد ونجات جاده‌ای در طول ۴۶ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور خبر داد.

فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر در  کشور

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: برحسب نیاز، پایگاه‌ها در کشور احداث و تجهیز می‌شود؛ به طوری که در این حوزه از ظرفیت خوب خیرین برخوردار هستیم و این موضوع پای کار بودن مردم را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۲ میلیون ۸۰۰ داوطلب در راستای اهداف جمعیت هلال‌احمر در کشور تلاش می‌کنند، افزود: هرکسی با داشته‌های خود اقدام خداپسندانه انجام می‌دهد و امثال حاج نوری‌ها نیز با احداث پایگاه به کاهش آلام‌ بشری کمک می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر در موضوع ارائه خدمات و تکریم انسان‌ها وظیفه‌مندیهای مشخص دارد؛ به طوری که در بحث حوادث غزه با محوریت داوطلبان اقدامات خوبی انجام شده است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه مردم ما در تمامی ‌برهه‌ها وحدت، انسجام و نوع‌دوستی خود را به تصویر کشیده‌اند، گفت: در بحث کمک‌رسانی و همدردی با مردم مظلوم غزه، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی از سوی مردم جهت کمک‌رسانی به مردم غزه جمع آوری شده است و این موضوع نشان می‌دهد، جمعیت هلال‌احمر مورد وثوق مردم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول