اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تجمع ۲ روزه دختران حاج قاسم در فاریاب

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان فاریاب گفت: روزهای دهم و یازدهم دی‌ماه تجمع دختران حاج قاسم با محوریت دانش‌آموزان را در فاریاب برگزار می‌کنیم.

تجمع ۲ روزه دختران حاج قاسم در فاریاب

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی ظهر امروز در جلسه آموزش‌وپرورش شهرستان فاریاب که در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) فرهنگ فاطمی را برای نسل جوان به‌ویژه قشر دانش‌آموز راهگشا خواند و اظهار داشت: این مهم را در دستور کار خود قرار دهیم و جامعه را به سمت فرهنگ اسلامی ببریم.

از ترویج مکتب حاج قاسم در مدارس غفلت نکنیم

 فرماندار فاریاب نیز در این نشست، به چهارمین سالگرد شهید سلیمانی پرداخت و با اشاره به اینکه اخلاص، ایمان، ایثار و مقاومت حاج قاسم به‌علاوه روحیه ولایت‌مداری از او یک مکتب ساخته است، ابراز داشت: این مکتب باید در همه عرصه‌ها بویژه در آموزش‌وپرورش مورد توجه قرار گیرد و چراغ راه آینده دانش‌آموزان باشد تا آنها به عزت و سعادت برسند.

یوسف میرشکاری اضافه کرد: مکتب سلیمانی در حال انتشار در دنیا است، نباید از تقویت آن در مدارس غفلت کنیم.

عباس لطفی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان فاریاب نیز در ادامه گفت: روزهای دهم و یازدهم دی‌ماه تجمع بزرگ دختران حاج قاسم را برگزار می‌کنیم.

پایان پیام / ۸۰۰۴۲ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول