اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز هیجان در لارستان با بلیت فروشی بازی فوتسال روسیه و ایران

در آستانه برگزاری مسابقات فوتسال تیم‌های ایران و روسیه به میزبانی لار، نشست خبری هماهنگی این دیدارها برگزار و اعلام شد که فروش اینترنتی بلیت بازی ها از فردا آغاز می شود.

آغاز هیجان در لارستان با بلیت فروشی بازی فوتسال روسیه و ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، فرماندار ویژه لارستان در نشست خبری ویژه هماهنگی مسابقات فوتسال ایران و روسیه به میزبانی لارستان اظهار داشت: در آستانه یک رویداد ورزشی بسیار مهم در لارستان هستیم و اگر بتوانیم به خوبی میزبانی کنیم که همه تلاش‌مان را هم در این زمینه می‌کنیم، فریاد مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم لارستان نه تنها در کشور، بلکه در جهان طنین‌انداز می‌شود.

داریوش دهقان افزود: در بحث توریسم ورزشی و قهرمان‌پروری کار می‌کنیم و سیاست امسال‌مان نیز بر مبنای آن است، تیم ملی روسیه ۲۵ آذرماه و تیم ملی ایران ۲۶ آذر وارد لار خواهند شد . دو داور این بازی  نیز از کویت هستند.

وی گفت: این بازی بسیار مهم است، اگر به خوبی برگزار شود برندی برای مسابقات دیگر در شهرستان خواهد شد و شروعی برای احیای ظرفیت‌های دیگر از جمله ساخت هتل و بوم‌گردی می‌شود، تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، معتمدین و خیرین پای کار آمده‌اند.

فرماندار لارستان با اشاره به حضور وزیر ورزش و دیگر مسئولین کشوری و استانی در این مسابقات تصریح کرد: برای بازی ایران و روسیه، وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و روسای کمیته‌ها، استاندار فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مدیران‌کل به لارستان خواهند آمد، از فرمانداران، مدیران سابق و شخصیت‌های مختلف شهرستان و همه افرادی که زمانی عهده‌دار مسئولیت‌هایی در شهرستان بوده‌اند، برای تماشای این بازی‌ها دعوت کرده‌ایم.

دهقان اضافه کرد: یک تیم قوی برای اسکان مهمانان در نظر گرفته‌ایم، برخی از مردم لار برای اسکان مهمانان، خانه‌هایشان را در اختیار ما گذاشته‌اند، شهرداری‌های لار، خور و لطیفی نیز با ما همکاری می‌کنند.

وی گفت: از فردا بلیت‌فروشی آغاز می‌شود،  هزینه بلیت ۱۵۰ هزار تومان باشد؛ هزینه بلیت‌فروشی صرف همین بازی‌ها در امور اسکان و پذیرایی مهمانان و... می‌شود.

میزبانی لار از رویدادهای جهانی در سال ۱۴۰۳

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان هم در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این یک اتفاق بی‌نظیر است، ما اولین شهرستان در کشور هستیم که بازی‌هایی در این سطح در آنجا برگزار می‌شود.

محمد حسن طیبی افزود: مجتمع منیری لار از زمانی که ساخته و افتتاح شد، مورد توجه مسئولان وزارت ورزش و ورزشکاران قرار گرفت که جا دارد در اینجا یادی کنیم از مرحوم ناصر منیری بانی این مجتمع، همچنین از خانواده منیری نیز بابت همراهی و همکاری‌شان تشکر می‌کنم.

وی گفت: هدف ما در این چند سال، سوق دادن ورزش به سمت قهرمانی، علمی کردن و همگانی کردن ورزش بوده است،برخی رشته‌های ورزشی در لارستان، شایستگی میزبانی مسابقات جهانی را دارند.

طیبی با اشاره‌ به برگزاری چند رویداد ورزشی جهانی در سال آینده به میزبانی لار گفت: در سال ۱۴۰۳، شاهد رقابت‌های آسیایی و جهانی در مجتمع منیری خواهیم بود.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول