اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مورد خاص لیگ برتر؛ سپاهان و ذوب‌آهن صدرنشین شدند

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در بازی‌های داخل و خارج از خانه صدرنشین جدول شدند.

مورد خاص لیگ برتر؛ سپاهان و ذوب‌آهن صدرنشین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دوازدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

سپاهان تاکنون ۱۰ بازی انجام داده که در ۸ بازی به پیروزی رسیده و یک تساوی کسب کرده است، همچنین یک شکست در کارنامه دارد و با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سبزپوشان ذوب‌آهن نیز در ۱۲ دیداری که به میدان رفته‌اند، ۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۲ باخت به دست آورده‌اند و با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند.

طلایی‌پوشان اما در بازی‌های خانگی عملکرد عالی داشته و از ۶ بازی ۵ پیروزی به دست آورده و تنها یک شکست در کارنامه دارند، به این ترتیب با ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول بازی‌های خانگی هستند.

شاگردان محمد ربیعی در ذوب‌آهن نیز در ۷ بازی خارج از خانه مقابل حریفان قرار گرفتند که حاصل آن ۴ برد و ۳ مساوی بوده است و به این ترتیب با ۱۵ امتیاز در صدر جدول بازی‌های خارج از خانه قرار دارند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول