اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جزئیات دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران پرند

دادستان شهرستان رباط‌کریم گفت: در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند و دستگیری‌های قبلی، رئیس سابق شرکت عمران پرند، یکی از مدیران میانی و ۳ تن از پیمانکاران این شرکت که در حال حاضر هم با این شرکت همکاری دارند دستگیر شدند و روانه زندان شدند.

جزئیات دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار کرد: در راستای رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند و دستگیری‌های قبلی، رئیس سابق شرکت عمران پرند، یکی از مدیران میانی و ۳ تن از پیمانکاران که در حال حاضر هم با این شرکت همکاری دارند دستگیر شدند.

وی در ادامه در خصوص علت بازداشت این افراد گفت: این افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مامورین امنیت اقتصادی ناجا قرار گرفتند.

ابعاد تخلفات در سطح کلان است

دادستان شهرستان رباط‌کریم در خصوص ابعاد تخلفات شرکت عمران تصریح کرد: ابعاد تخلفات این افراد و شرکت عمران، گسترده و در برخی موارد در سطح کلان است که نیاز به انجام تحقیقات تکمیلی است.

وی در بخش دیگری از گفت‌گو ضمن توصیه به مسؤولان ادارات دولتی بیان کرد: کسانی که به عنوان مسؤول ادارات و نهادهای دولتی که بودجه دولت و بیت‌المال را در اختیار دارند بدانند که مسؤولیت سنگینی به عهده دارند، لذا توصیه می‌کنم از اموال بیت‌المال مراقبت کنند و بدانند که دستگاه قضایی در این خصوص با هیچ احدی شوخی ندارد.

یوسف‌وند در همین خصوص تاکید کرد: حراست‌های ارگان‌ها و ادارات دولتی باید بر روی افرادی که تحت نظرشان هستند، نظارت داشته باشند و منفعل نباشند و در صورت رسیدن به تخلفات سریعا اعلام کنند تا از جرم و فساد پیشگیری شود و خدای ناکرده موجب تضییع حقوق بیت‌المال و مردم نشود. 

احتمال دستگیری‌های جدید مرتبط با شرکت عمران پرند

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط کلیه عوامل شرکت عمران، عنوان کرد: مردم کمبودها و کاستی‌های زیادی را از در شهر پرند می‌بینند که خیلی از این نواقص ناشی از اهمال‌کاری همین اشخاص بوده است که در حوزه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های عمرانی کم کاری کرده‌ و بودجه دولتی را آنچنان که باید در جای خودش به مصرف نرسانده‌اند و متاسفانه مرتکب فساد شده‌اند.

دادستان رباط‌کریم در ادامه از احتمال دستگیری‌های جدید مرتبط با موضوع خبر داد و گفت: پرونده تخلفات صورت گرفته در شرکت عمران باز و در حال تکمیل است و ان‌شاءالله به محض رسیدن به نتایج جدید به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول