اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

عمر ماشین‌آلات راهداری بوشهر، ۱۰ سال جوان‌تر از میانگین کشوری

رییس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: متوسط عمر ماشین‌آلات راهداری بوشهر ۱۵ سال است که حدود ۱۰ سال از میانگین کشوری جوانتر است.

عمر ماشین‌آلات راهداری بوشهر، ۱۰ سال جوان‌تر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد کره‌بندی رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در رابطه با این خبر، اظهار داشت: ۱۹۸ دستگاه ماشین‌آلات با هدف اجرای طرح راهداری زمستانه در استان، آماده‌سازی شده است.

وی ادامه داد: در آستانه فصل زمستان و پیش‌بینی وقوع بارندگی، ناوگان ماشین‌آلات این اداره کل آماده انجام عملیات زمستانه در مسیرهای اصلی و فرعی است.

کره‌بندی افزود: از مجموع ماشین‌آلات آماده شده، ۸۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۱۰۰ دستگاه نیمه‌سنگین و ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک بوده که برای روان‌سازی جاده‌‌ها در طرح راهداری زمستانه آماده و نوسازی شده است.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: از ابتدای سال جاری برای نوسازی ناوگان ماشین‌آلات و آمادگی برای راهداری زمستانه بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کره‌بندی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای افزایش ماشین‌آلات راهداری استان، اضافه کرد: یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تنی برای استان و یک دستگاه لودر پنج تنی برای شهرستان دیلم جمعا به ارزش ۸۵ میلیارد ریال خریداری و ملحق شده و این روند ادامه دارد.

رییس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، خاطرنشان کرد: متوسط عمر ماشین‌آلات راهداری بوشهر ۱۵ سال است که حدود ۱۰ سال از میانگین کشوری جوانتر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول