اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راهیابی تیم بدمینتون دانشگاه سمنان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

تیم بدمینتون دانشگاه سمنان بر سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور ایستاد و جواز حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور را کسب کرد.

راهیابی تیم بدمینتون دانشگاه سمنان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فهیمه کلانتری، سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان گفت: تیم بدمینتون دانشگاه سمنان با غلبه بر حریفان، بر سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور ایستاد.

وی افزود: تیم دانشگاه سمنان با پیروزی در این رقابت‌ها توانست جواز حضور در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور که تابستان سال آینده به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، را به دست آورد.

سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان ادامه داد: در مسابقات بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور، تیم دانشگاه صنعتی شاهرود مقام دوم، تیم دانشگاه بین‌الملل امام رضا (ع) مقام سوم و تیم دانشگاه فردوسی مشهد مقام چهارم را کسب کردند.

کلانتری اضافه کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز متین مقیمی از دانشگاه سمنان مقام نخست و امیرمحمد حاج‌ملک از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام دوم را به دست آوردند و ایلیا مداح از دانشگاه سمنان و علی جاویدی زرمهری از دانشگاه تربت حیدریه به‌طور مشترک عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

وی افزود: در بخش آزاد ۲ نفره این رقابت‌ها نیز آرمان محمودیان و علی رستم‌زاده از دانشگاه سمنان اول شدند، علی مداح و امیرارسلان امیدی از دانشگاه سمنان به مقام دومی دست یافتند و حامد برکات و عارف خادم‌رضوی از دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و رضا رضایی و محمدامین عباسی از دانشگاه فردوسی مشهد به‌طور مشترک مقام سومی را کسب کردند.

سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با حضور ۳۰ ورزشکار در قالب هفت تیم به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول