اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رادیو ارتش اسرائیل دروغ لورفته این رژیم درباره اسارت اعضای حماس را تکرار کرد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با گذشت 3 روز از لو رفتن دروغ رسانه‌های این رژیم درباره اسارت اعضای جنبش حماس در مدرسه‌ای در غزه، باز هم خبری درباره آن منتشر کرد.

رادیو ارتش اسرائیل دروغ لورفته این رژیم درباره اسارت اعضای حماس را تکرار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رادیو گلگلتز متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در سایت خود خبر دروغ دیگری درباره اسارت اعضای جنبش حماس در مدرسه‌ای در غزه منتشر کرد. 

سه روز پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبری دروغ درباره اسارت اعضای حماس در مدرسه‌ای در غزه را به همراه ویدئویی منتشر کردند. این رسانه‌ها همچنین با هدف عملیات روانی علیه القسام ویدئویی که تعدادی از اسرای برهنه را نشان می‌داد، منتشر و ادعا کردند که این افراد، اعضای به اسارت گرفته شده حماس هستند. 

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» شامگاه روز یکشنبه (دیشب) فاش کرد که آن افراد، غیرنظامی بودند و بیشترشان لباس جدید گرفته و آزاد شدند.

ساعتی بعد سخنگوی ارتش این رسوایی را انکار کرد و گفت، ویدئوهای منتشر شده (که مورد محکومیت وسیع در افکار عمومی قرار گرفت) از طرف ارتش منتشر نشده است !

اکنون در چنین فضایی که دروغ ارتش اسرائیل رسوا شده، رادیو  گلگلتز متعلق به ارتش اسرائیل، در سایت خود خبر دروغ دیگری از این اسرا منتشر کرده و به نقل از اسرا نوشته «ما ارتباطمان با فرماندهی را از دست دادیم و اسیر شدیم».

پایان پیام/ ت 3353

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول