اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقاطع حادثه‌خیز گورت در ابتدای محور اصفهان-نایین مسدود شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان از مسدود شدن تقاطع گورت ابتدای محور اصفهان-نایین که سالانه جان تعداد زیادی از هموطنان را می‌گرفت خبر داد.

تقاطع حادثه‌خیز گورت در ابتدای محور اصفهان-نایین مسدود شد

علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از محل‌هایی که باعث ایجاد حوادث ترافیکی ناگوار می‌شود، تقاطع‌های غیراستاندارد و نا ایمن است که یکی از آن موارد، ابتدای محور اصفهان-نایین، تقاطع گورت بود.

وی افزود: با توجه به اینکه ابتدای محور اصفهان-نایین به طور مستمر از حجم ترافیک بالای خودروهای سبک و سنگین برخوردار است و از طرفی روزهای پایانی هفته به دلیل حضور مردم در باغ رضوان اصفهان این حجم ترافیک دوچندان می‌شود، بالاخره پس از مدت‌ها رایزنی و تعامل با معتمدین محله گورت و پیش بینی تقاطع جایگزین، امکان انسداد این تقاطع میسر شد.

مولوی در مورد محل‌های جایگزین این تقاطع گفت: خودروهایی که از آزادراه شهید حجازی قصد گردش به سمت محور نایین را دارند، می‌توانند از لوپ (راستگرد) انتهای بزرگراه استفاده کنند، ضمن اینکه از زیرگذر گورت (روبروی گورت) هم می‌توانند استفاده کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان تصریح کرد: رانندگانی که در مسیر اصفهان به سمت نایین در حرکت هستند برای گردش به سمت اصفهان، مقداری پس از ورودی باغ رضوان از دور برگردان مزرعه گورت استفاده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول