اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

حضور فیروز کریمی در «سلمان فارسی» تکذیب شد+فیلم

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» گفت: ماجرای پیوستن افراد در هر حوزه‌ای به پروژه براساس مسیر قانونی و رسمی و برپایه قرارداد پیش می‌رود و اینکه یک نفر فارغ از این مسائل بگوید من در این سریال بازی می‌کنم، بی‌اساس است.

حضور فیروز کریمی در «سلمان فارسی» تکذیب شد+فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری مجموعه تاریخی «سلمان فارسی» از نیمه مرداد سال جاری در شهرک غزالی آغاز شده و تیم سازنده با هنرمندانی همچون علیرضا شجاع‌نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی و مجموعه‌ای از هنروران در حال ساخت فصل ایران این سریال هستند.

روز گذشته خبر بازی فیروز کریمی، پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» منتشر شد که به تایید خود او هم رسیده بود. فیروز کریمی سرمربی شناخته شده فوتبال ایران که چندی است از عرصه فوتبال فاصله گرفته در برنامه تلویزیونی «زنده رود» از بازیگری در مجموعه تاریخی «سلمان فارسی» سخن گفت.

 

حسین طاهری، تهیه‌کننده مجموعه تاریخی «سلمان فارسی» با تکذیب حضور فیروز کریمی در این سریال گفت: «تاکنون هیچ اتفاق رسمی و قانونی در این زمینه رخ نداده است. افراد مختلفی ممکن است به واسطه آشنایی یا دوستی در پشت صحنه سریال حضور پیدا کنند و وقتی کار را ‌ببینند شاید این امر بر آنها مشتبه شود که بتوانند نقشی بازی کنند اما نکته مهم آن است که همه‌ مسائل بر پایه قرارداد و چارچوب رسمی اتفاق می‌افتد و به غیر از این،‌ هیچ نکته‌ای، سندیت ندارد.»

 

 

او همچنین اعلام کرد که «ماجرای پیوستن افراد در هر حوزه‌ای به پروژه براساس مسیر قانونی و رسمی و برپایه قرارداد پیش می‌رود و اینکه یک نفر فارغ از این مسائل بگوید من در این سریال بازی می‌کنم، بی‌اساس است. برخی اوقات هم این اعلام حضورها برای دیده شدن خود آن فرد است چون مدتی دیده نشده و اهداف شخصی خود را پیش می‌برد. چرا که اساساً حضور در این دست پروژه‌ها می‌تواند باعث افتخار هر فردی باشد. البته برای این پروژه هم حضور هنرمندان، باعث افتخار خواهد بود.»

به گزارش فارس، سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اکرم(ص) در 3 فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌پردازد. فیلمبرداری این سریال از اواخر آذر ۱۳۹۸ آغاز شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول