اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سرقت پرتکرارترین جرم در همدان است

دادستان همدان با بیان اینکه سرقت
پرتکرارترین جرم در استان همدان است گفت: کارایی گشت‌های رضویون با تجهیز و تعامل با نیروی انتظامی افزایش یابد.

سرقت پرتکرارترین جرم در همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن خانجانی بعد از ظهر امروز در نشست هدایت و هم‌افزایی ضابطان به‌ سمت کشف جرایم پرتکرار در دادسرای مرکز استان اظهار کرد: شناسایی جرایم پرتکرار به ویژه در حوزه اقتصادی و امنیتی و کانون‌های جرم‌خیز، از اولویت هایی است که متولیان امر باید با هدف پیشگیری از وقوع جرم در نظر داشته باشند.

وی گفت: به اشتراک گذاشتن اطلاعات جمع آوری شده بین ضابطین و گزارش دهی منظم، جامع و مستمر از دیگر مواردی است که در این حوزه باید به آن توجه داشت.

دادستان همدان افزود: انتظار ما افزایش کارایی گشت‌های رضویون در پیشگیری از وقوع جرم، آن هم با تجهیز و ارتقای تعامل دوسویه آنها با نیروی انتظامی است که حمایت از آنان نیز صورت می‌گیرد.

 وی در ادامه عنوان کرد: هدایت، هم‌افزایی و ارتقای مهارت‌های ضابطان در مواجهه با جرایم پرتکرار از مواردی است که باید نیروهای امنیتی و انتظامی به آن دقت داشته باشند. 

خانجانی تصریح کرد: درباره موضوعات خاص مشترک قضایی و یا در زمینه ضابطین محیط زیست و مواردی از این قبیل، دستگاه قضایی آمادگی ارایه آموزش‌های لازم به ضابطین خاص را دارد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول