اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

روش‌های کمک‌های بشردوستانه به غزه تشریح شد

مدیر بخش منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در بیروت در پاسخ به نامه‌ای، روش‌های کمک‌های بشردوستانه به غزه را بررسی کرد.

روش‌های کمک‌های بشردوستانه به غزه تشریح شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، حسام الشرقاوی، مدیر بخش منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در نامه‌ای خطاب به پیرحسین کولیوند،رئیس جمعیت هلال احمر ایران آورده است:

فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر از تلاش‌های مستمر و ارزشمند جناب عالی؛ به عنوان رهبر و رئیس جمعیت، ملی کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران و به خصوص مردم بخشنده جمهوری اسلامی ایران جهت بسیج و آماده‌سازی کمک‌های بشردوستانه مورد نیاز شامل سه بیمارستان سیار، تیم‌های پزشکی، بیش از ۱۰ هزار تن تجهیزات‌پزشکی، دارو، پتو، چادر، اقلام معیشتی و بسته‌های غذایی برای مردم آسیب‌دیده غزه بسیار تشکر و قدردانی می‌کنیم.

دفتر نمایندگی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در ایران و کارکنان دفتر منطقه‌ای به طور مستمر و مداوم با تیم‌های ما در قاهره، رام‌الله، دبی ژنو در ارتباط و هماهنگی هستند. همچنین با روسای دو جمعیت هلال احمر مصر و فلسطین در حال مذاکره مستمر هستیم.
 

پاسخ ذیل از سوی ما، در ارتباط با نامه‌ای است که مورخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳ از دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیتهای صلیب سرخ و هلال احمر دریافت کردید.
نظام و ساختارهای عملیاتی ما در مکان‌های مختلف برای یافتن موثرترین و کارآمدترین راه‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از جمعیت ملی شما در همکاری نزدیک با جمعیت هلال احمر مصر است.

ما در حال بررسی روش‌ها و راهکارهای مختلف هستیم:یا از طریق دریا یا به صورت هوایی و روش‌های دیگر( مستقیماً از ایران به مصر یا از طریق مرکز لجستیک فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در دبی به مصر)

در زمان مناسب، در خصوص مذاکرات و پیشرفت‌ها اطلاعات به روز را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

مجدداً از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک‌های بشردوستانه قابل توجه و حمایت به موقع از جمعیت‌های ملی مختلف در منطقه منا بسیار سپاسگزاریم.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول