اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان میزبان 12 لاله گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان فردا میزبان 12 لاله گمنام و خوشنام است که از طریق فرودگاه زاهدان منتقل خواهند شد.

سیستان و بلوچستان میزبان 12 لاله گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: شهدا گمنام افراد دلیری هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سالها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می گذرد، هیچ رد و نشونی از آنها باقی نمانده و بی نام و نشان هستند. این افراد شجاع که برای شرف و ابروی کشور و خانواده های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.

وی گفت: مراسم تشییع و تدفین شهدا باید پیوست فرهنگی و آفند رسانه‌ای نیز داشته باشد و حضور حداکثری اقشار و اقوام مختلف نیز در این مراسم، پیامد مهمی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهد داشت. 

سردار جعفری تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان مفتخر است میزبان پیکر دوازده شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و مقرر است مراسم استقبال از لاله‌های فاطمی در تاریخ 20 آذرماه ساعت 7:30 صبح در فرودگاه زاهدان برگزار  و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به معراج الشهدا واقع در اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان منتقل گردد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه 25 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا به صورت همزمان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این شهدای عزیز همزمان با  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 26 آذرماه ساعت 8 صبح از محل مسجد جامع زاهدان تشییع و سپس در محل های مشخص شده خاکسپاری می شوند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول