اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیش بینی ایجاد ۴ هزار شغل در بخش کشاورزی استان قزوین

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ۴ هزار شغل در زیر بخش های مختلف کشاورزی استان ایجاد شود.

پیش بینی ایجاد ۴ هزار شغل در بخش کشاورزی استان قزوین

سید محمدرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از تحقق ۱٠٠ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه کارگروه اشتغال استانداری برای بخش کشاورزی استان تعهد اشتغال سه هزار و ۱۰۰ شغل ثبت در سامانه رصد اشتغال تعیین شده و بر این اساس این سازمان به برش سازمانی در سطح شهرستان های تابعه پرداخته است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ۴ هزار شغل در زیر بخش های مختلف کشاورزی استان ایجاد شود.

حسینی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ورود اطلاعات شغل ایجاد شده در بخش کشاورزی در سامانه ملی رصد اشتغال توسط شهرستان های تابعه، خوشبختانه تا نیمه آذرماه سال جاری ۳ هزار و ۱۲۸ شغل در این سامانه ثبت شده است.

این مسوول عنوان کرد: درصد تحقق شغل ایجاد شده در شهرستان های قزوین ۱۰۱ درصد، بوئین زهرا ۱۰۰ درصد، تاکستان ۹۹ درصد، آبیک ۱۰۰ درصد، البرز ۱۰۳ درصد و آوج ۱۰۲ درصد است.

وی در پایان گفت: اشتغال ایجاد شده در زمینه صدور مجوزها، اعطای تسهیلات و مشاغل خانگی و ... است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول