اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امهال وام واحدهای منتفع از تسهیلات یارانه‌دار مردمی‌سازی خرید نهاده دامی

سرپرست امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان همدان از امهال وام واحدهای منتفع از تسهیلات یارانه‌دار مردمی‌سازی خرید نهاده‌های دامی در استان خبر داد.

امهال وام واحدهای منتفع از تسهیلات یارانه‌دار مردمی‌سازی خرید نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آذر محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی مصوبات ستاد تسهیل در محل سازمان جهاد کشاورزی با ارائه گزارشی از مصوبات و پرونده‌های بخش کشاورزی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و ۱۵ پرونده در کارگروه ستاد تسهیل در بخش کشاورزی مطرح شده که ۴۵۲ مورد مصوبه اجرایی و ۵۶۳ مورد دیگر در حال پیگیری و اجراست.

وی با بیان اینکه از این میزان ۹۵۸ مورد مربوط به طرح تسهیلات مردمی‌سازی یارانه‌هاست افزود: تمام واحدهای دامی منتفع از تسهیلات یارانه‌دار مردمی‌سازی خرید نهاده‌های دامی دامدار کارت و سامانه بازارگاه می‌توانند با پرداخت ۱۰ درصد از اصل بدهی و سود و متفرعات، وام خود را ۶ ماه تا یک سال بسته به نوع فعالیت امهال کنند.

سرپرست امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه تأکید کرد: ۴۸ طرح حوزه دامداری در کارگروه ستاد تسهیل مطرح شده که در این میان ۳۲ مورد مربوط به تامین سوخت مایع در یک دوره زمانی ۶ ماهه برای واحدهای مرغداری دارای مشکل معارض در مسیر گازرسانی است.

وی گفت: پنج مورد نیز مربوط به طرح‌های مشکل‌دار حوزه صنایع کشاورزی و چهار مورد واحدهای تولیدکننده بذر گواهی شده در حوزه زراعت است.

محمدی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال همه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بخش کشاورزی به مرحله اجرا برسد.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول