اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افراد خلاق و صاحبان ایده شناسایی می‌شوند

معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان گفت: با برگزاری رویداد ایده پارک، ایده‌پردازان و افراد خلاق شناسایی و در مراکز نوآوری و رشد تابعه پارک علم و فناوری پذیرش می‌شوند.

افراد خلاق و صاحبان ایده شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان بهزاد خزاییان عصر امروز در سی و هشتمین رویداد ایده پارک در فرمانداری شهرستان بهار اظهار کرد: امروزه اقتصاد کشور از فروش نفت و گاز به سمت اقتصاد دانش‌بنیان در حال حرکت است و سرمایه اصلی اقتصاد دانش‌بنیان نیز صاحبان ایده و افراد خلاق هستند.

وی افزود: اقتصاد دانش‌بنیان با کاهش هزینه‌های تولیدی و افزایش بهره وری امکان رقابت برای محصولات و صادرات را فراهم می کند و ضمن تولید ثروت موجب اشتغال پایدار به ویژه برای افراد تحصیلکرده نیز می‌شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان تصریح کرد: در رویدادهای ایده پارک ضمن ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری، شناسایی و جذب ایده با قابلیت تجاری‌سازی در مراکز نوآوری و رشد تابعه پارک نیز پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای فناور پذیرش شده در پارک علم ‌و فناوری می‌توانند از خدمات و امتیازاتی چون فضای استقرار اداری  و کارگاهی و دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان بهار نیز با بیان اینکه برنامه‌های مرتبط با خلاقیت و نوآوری موجب آشتی بین دانش، صنعت و فناوری است افزود: برای بهره‌برداری بهتر از این ایده‌ها باید با حمایت و عملیاتی‌سازی ایده‌ها را در دستور کار قرار دارد. 

مجتبی فیض‌اللهی خاطرنشان کرد: کمک به انتقال فناوری و تکنولوژی از بخش تحقیقات به بخش صنعت و  توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از نتایج چنین رویدادهایی است. 

در پایان پس از داوری‌های انجام شده از پنج نفر به عنوان صاحب ایده برتر با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول