اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تخصیص 339 تن سهمیه برنج و شکر برای استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی 339 تن برنج و شکر با هدف تامین تقاضای شهروندان عزیز زنجانی برای مصرف در آذرماه سالجاری خبر داد.

تخصیص 339 تن سهمیه برنج و شکر برای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: 339 تن برنج و شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: 189 تن برنج هندی دانه بلند «1121» برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها و غرفه میادین تره بار در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: 150 تن شکر تخصیصی برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی و تولیدی، عاملین توزیع (حقیقی و حقوقی)، مراکز خیریه و بهزیستی، تعاونی ها، واحدهای تولیدی محصولات شکر و فروشگاه ها و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.
 
زمانی خاطرنشان کرد: عاملین توزیع بعد از معرفی سازمان جهاد کشاورزی و دریافت برنج و شکر و انجام بسته بندی، کالای مورد نیاز مردم را به مراکز فروش، توزیع خواهند کرد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول