اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف زمین خواری ۸۰۰ میلیاردی در کرج

فرمانده انتظامی استان از کشف یک پرونده زمین خواری ۸۰۰ میلیاردی در شهرستان کرج خبر داد و گفت: یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف زمین خواری ۸۰۰ میلیاردی در کرج

حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده زمین خواری به پلیس امنیت اقتصادی استان، رسیدگی به پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه مشخص شد شخصی با ارائه مدارک جعلی اقدام به تصرف مساحتی به میزان ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در منطقه ماهدشت کرج نموده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه یک نفر در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اراضی آزاد شده حدود ۸۰۰ میلیارد ریال است، گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

هداوند در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در خصوص مبارزه با جرائم اقتصادی به ویژه زمین خواری؛ خاطرنشان کرد، شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول