اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۶۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان کشف شد

به همت پلیس، ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های آرادان و میامی از توابع استان سمنان کشف شد.

۶۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد صدفی، فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه ایسوزو در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی و گشت یگان امداد شهرستان آرادان در اجرا و برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، حین گشت‌زنی مشترک در یکی از محورهای فرعی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان اضافه کرد: در بازرسی دقیق مشخص شد که خودرو دارای چهار هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه و قاچاق بوده است.

صدفی از تحویل محموله کشف‌شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان آرادان خبر داد و تصریح کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده متخلف با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شده است.

توقیف سوخت قاچاق در میامی

حسین عجم، فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از سه دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان میامی در اجرا و برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور شاهرود- میامی به سه دستگاه اتوبوس که از گرگان به زاهدان در حال حرکت بودند، مظنون شدند و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی اضافه کرد: در بازرسی دقیق مشخص شد، هر خودرو دارای یک باک اضافه است و پس از هماهنگی‌های لازم، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل از باک و پس اضافه خودروها کشف و ضبط شد.

عجم تصریح کرد: این خودروها به پارکینگ منتقل شدند و رانندگان آنها با تشکیل پرونده، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول