اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ضرب‌الاجل به دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد مسکن ملی در لرستان

استاندار لرستان با تعیین ضرب‌الاجل 72 ساعته به منظور پاسخ استعلامات طرح‌های نهضت ملی مسکن به دستگاه‌های اجرایی دستور داد.

ضرب‌الاجل به دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد مسکن ملی در لرستان

به گزار خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امشب در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، که در محل استانداری لرستان برگزار شد، به تامین زمین برای شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز و ازنا در راستای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت اشاره و اظهار کرد: زمین‌های مختلفی در شهرهای استان توسط راه و شهرسازی شناسایی که پس از بررسی فنی توسط کاشناسان متخصص در این کارگروه برای تصویب مطرح شد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در برخی شهرها مانند ازنا و الیگودرز در قالب الحاق به حریم شهرها و برخی از شهرهای دیگر در راستای ایجاد و راه اندازی شهرهای مولد مطرح شدند، افزود: مواردی که استعلام آنها تکمیل بود؛ تصویب و برای دیگر بخش‌ها دستگاه‌ها موظفند بصورت ضرب‌الاجل طی ۷۲ ساعت آینده پاسخ استعلام‌ها را تهیه کرده تا در شورای برنامه‌ریزی استان جهت تصویب نهایی مطرح شوند.

استاندار لرستان به شرایط خاص توپوگرافی استان اشاره کرد و با تاکید براینکه دستگاه ها باید با نگاه مثبت همه جوانب را بررسی و شرایط لازم برای توسعه خدمات زیرساختی را فراهم کنند تا همکاری لازم را داشته باشند، افزود: ساخت مسکن در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم بوده و باید به این مساله توجه کرد که مسئله مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار و حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های زمین، در صورتیکه ۵۰ درصد این طرح‌ها که در جلسه امشب مطرح شد به نتیجه برسند بیش از ۸۰۰ هکتار به زمین‌های الحاقی نهضت ملی مسکن استان اضافه و بخش بزرگی از نیازهای متقاضیان حل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول