اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیرکل جهاد اسلامی

دبیرکل جهاد اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گزارشی از آخرین تحولات میدانی و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی ارائه کرد.

گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیرکل جهاد اسلامی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امشب (جمعه) ۱۷ آذر ماه در گفت‌وگویی تلفنی آخرین تحولات فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه در این گفت‌و‌گوی تلفنی، زیاد نخاله را در جریان آخرین تحرکات دیپلماتیک عربی، اسلامی و جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مردم فلسطین از جمله مذاکرات روز گذشته رئیس جمهوری اسلامی ایران با رییس جمهور روسیه در مسکو  قرار داد.

وزیر امور خارجه در سفر اخیرش به بیروت نیز با زیاد نخاله و مقامات حماس مستقر در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

امیرعبداللهیان همچنین در این تماس تلفنی بر ضرورت اقدام فوری و موثر جامعه جهانی و نهادهای مسؤول بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفت‌وگو ضمن تشکر از تلاش‌های اسلامی - عربی و تحرکات جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم غزه ارائه کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول