اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نشست بی واسطه استاندار هرمزگان با مردم رایحه خدمتگزاری است

امام جمعه شهرستان خمیر گفت : نشست های بی واسطه استاندار هرمزگان، رایحه شیرین امید و اتحاد را منتشر خواهد کرد.

نشست بی واسطه استاندار هرمزگان با مردم رایحه خدمتگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: سفر استاندار هرمزگان به همراه بیش از سی مدیر کل دستگاه اجرایی استان به شهرستان و ایجاد فرصت چند ساعته برای مردم خمیر و بیان مشکلات به صورت رو در رو و بی‌واسطه، یک رفتار تحسین بر انگیز است.

وی با بیان اینکه زبان‌ها در مورد این فعالیت ارزشمند استاندار باید به تجلیل باز شود و لکنت جایز نیست، افزود: این‌گونه نشست‌ها قطعا رایحه شیرین امید و اتحاد را منتشر خواهد کرد.

امام جمعه خمیر ادامه داد: نکات مهمی توسط مردم و اقشار مختلف به سمع و نظر استاندار رسانده شد، بنده نیز به حسب وظیفه نکاتی را پیرامون اصلاح ساختار اداری، تدوین سند توسعه شهرستان و همچنین راه اندازی صندوق توسعه و پیشرفت را با مشارکت صنایع و معادن مستقر در خمیر پیشنهاد کردم که با استقبال استاندار مواجه شد.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: اینکه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی غیر از سیمان هرمزگان نامی از سایر بنگاه‌های اقتصادی آورده نشود قطعا تضییع حقوق و مطالبات مردم است.

وی اظهار کرد: طوفان الاقصی بزرگ‌ترین زنگ خطر را به گوش همه دنیا رساند که امروز در بیش ۶٠ کشور دنیا شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود.

امام جمعه خمیر با اشاره به ١٩ آذر روز جهانی حقوق بشر، اظهار کرد: فرصت تفکر در رفتار و گفتار مدعیان حقوق بشر است و آنان که ادعایشان گوش دنیا را کَر کرده بود، امروز در کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین سکوت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: امت اسلام باید مراقبت کند تحت استعمار اندیشه دشمن قرار نگیرد، چرا که او می‌خواهد در جامعه اسلامی تفرقه و یأس و ترس را نشر دهد.

وی ابراز کرد: استعمارگر برای اهداف خود مسیرهای مختلف را پی می‌گیرد و برای سلطه خود توجیه می‌آورد، حتی برخی اوقات خود را مدح و تمجید می‌کند کما اینکه یکی از جامعه شناسان آمریکایی برای توجیه حمله آنها به منطقه ما می‌گفت اگر استعمار نمی‌بود ملل آسیا و آفریقا نمی‌توانستند پا به عرصه وجود بگذارند و نمی‌توانستند در تمدن قرن بیستم راه یابند.

امام جمعه خمیر گفت: وقاحت آنان تا این حد است که پایان قرن بیستم را پایان خاورمیانه قدیم و آغاز قرن بیست و یکم را خاورمیانه جدید با جغرافیا و تغییر مرزهای متفاوت معرفی می‌کردند، بنابراین همه ما ایرانیان باید بدانیم عمده دشمنی‌ها و مخالفت‌ها با جمهوری اسلامی برای این است که تمدن منحط غرب را به چالش کشیده و اجازه نداده خواب‌های آشفته آنان برای غرب آسیا محقق شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول