اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فراهم‌سازی مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی بدهکار مالی از محل سفر رئیس‌جمهور به البرز

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی بدهکار مالی از محل سفر رییس جمهور به البرز فراهم شده و امروز شاهد آزادی ۲۳ نفر از این افراد هستیم.

فراهم‌سازی مقدمات آزادی ۱۶۰ زندانی بدهکار مالی از محل سفر رئیس‌جمهور به البرز

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی چهارمحالی» در آیین آزادی ۲۳ زندانی بدهکار مالی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به اینکه در سفر گذشته استانی رییس‌جمهور تعدادی از زندانیان بدهکار مالی مشمول رافت اسلامی شده بودند انتظار می رفت که در البرز به لحاظ تعداد بالای این افراد زندانیان بیشتری آزاد شوند.

وی اظهار کرد: از محل سفر رییس جمهور به البرز ۱۵۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت و ۱۰ میلیارد ریال نیز یک فرد خیر اهدا کرد.

چهار محالی در ادامه افزود: بدهی مالی ۱۶۰ زندانی بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال است، تشریفات و مقدمات آزادی این افراد انجام شد به طوریکه از شکایان دعوت شد و نشست های صلح و سازش در روزهای اخیر انجام شد و در نهایت روز گذشته شعب قضایی و حقوقی کار فشرده ای را شروع کردند که در نهایت امروز منجر به آزادی ۲۳ نفر بدهکار مالی شد.

مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه مابقی ۱۶۰ نفر تا ۲ هفته آینده آزاد می شوند، تصریح کرد: تلاش هایی صورت گرفته و وعده هایی داده شده تا به همین تعداد تا اعیاد بهمن ماه و دهه مبارک فجر آزاد شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول