اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دانشجویان موتور پیشران کشور هستند

امام جمعه اراک گفت: دانشجویان موتور پیشران کشور هستند و با ایده‌ها و طرح‌ها و مطالبه‌گری‌های خود می‌توانند کشور را در مسیر رشد قرار دهند.

دانشجویان موتور پیشران کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک، اظهار کرد: دانشجویان موتور پیشران کشور هستند و با ایده‌ها و طرح‌ها و مطالبه‌گری‌های خود می‌توانند کشور را در مسیر رشد قرار دهند.

وی تصریح کرد: شرایط امروز کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه با ۲۰۰ سال گذشته نیست، در دو قرن گذشته شرایط کشور مناسب نبود، اما امروز به برکت انقلاب و خون مطهر شهدا راه پیشرفت و فناوری و ایران اسلامی از نظر علمی در جمع کشورهای برتر دنیا قرار دارد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه به همت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان قله‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی قابل فتح است، گفت: ۱۰ میلیون فارغ التحصیل در کشور وجود دارد که آینده کشور را رقم خواهند زد.

دری نجف آبادی با اشاره به فساد چای اظهار کرد: وقوع این فسادها در جامعه اسلامی جای بسی تاسف است، ایران خود تولید کننده است و نیازی به واردات چای نیست، بلکه به آنچه نیاز دارد مدیریت ارز است که نباید اجازه داد سرمایه ملی به آتش زده شود.

وی بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تاکید و بیان کرد: باید از تکرار مفاسد جلوگیری کرد و انتظار داریم بانک مرکزی  هوشیارانه ارز تخصیص دهد، و دست فرصت طلبان را قطع کند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: دولت و رییس جمهور و قوه قضاییه نیز باید با جدیت به موضوع رسیدگی کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

آیت الله دری نجف‌آبادی همچنین با اشاره به تداوم جنایت‌های اسرائیل گفت: تحریم کالاهای اسرائیلی و هر نوع ارتباط و تحریم سوخت و کالا با این رژیم باید اعمال شود و دادگاه‌های بین‌المللی و حقوق دانان، جنایت این رژیم را پیگیری کنند.

دری نسل کشی و جنایت و فجایع غزه را در تاریخ بی سابقه دانست و تاکید کرد: این جنایت‌ها آبروی غرب را برده است.

به گزارش فارس  پس از اقامه نماز جمعه  امروز اراک، جمعی از نمازگزاران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، «هم غزه، هم لبنان جانم فدای اسلام»، «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «دفاع از فلسطین موجب عزت ماست و نابودی صهیونیسم فرمان ملت ماست» سر دادند.

 راهپیمایان با در دست داشتن پرچم فلسطین، جنایت رژیم صهیونسیتی در حمله وحشیانه به غزه و شهادت بیش از ۱۷ هزار زن و مرد و کودک را محکوم کردند.

راهپیمایی شهر اراک پس از اقامه نماز جمعه در مسیر مصلی بیت‌المقدس به سمت خیابان سلمان فارسی برگزار شد.

پایان پیام

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول