اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«طوفان الاقصی» شکست نظامی و فرهنگی صهیونیست‌ها را در پی داشت

امام جمعه موقت بیرجند گفت: «طوفان الاقصی»، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بی آبرو کرد چرا که در این عملیات، علاوه بر شکست نظامی و امنیتی، شکست فرهنگی هم، به کارنامه این ایادی استکبار اضافه شد.

«طوفان الاقصی» شکست نظامی و فرهنگی صهیونیست‌ها را در پی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی اظهارداشت: طوفان الاقصی، آمریکا و  رژیم صهیونیستی را بی آبرو کرد چرا که در این عملیات، علاوه بر شکست نظامی و امنیتی، شکست فرهنگی هم، به کارنامه آمریکا و  رژیم صهیونیستی اضافه شد.

 وی با اشاره به این که  مردم در ۶۰ کشور دنیا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات کردند تصریح کرد: همین اجتماع های مردمی زمینه ساز فرو ریختن سیطره رسانه‌ای غرب و صهیونیست شد.

خطیب جمعه بیرجند با بیان این که صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها به دنبال تجاوز و تصرف خاک کشور‌های مختلف هستند افزود: با پیروی از رهبر معظم انقلاب که هوشمندانه عمل می‌کنند باید نسبت به نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاهی یابیم و در برابرشان همواره بایستیم.

حجت الاسلام عبادی به حقوق بشر آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها شعار زن، زندگی، آزادی را همش تکرار می‌کنند و از طرفی دیگر با همدستی رژیم صهیونیستی، کودکان و زنان را در غزه به خاک و خون می‌کشند که این اقدام آن ها محکوم است.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان شرکت در انتخابات را وظیفه همگان دانست و از احزاب مختلف خواست در انتخابات، مسائل مبتنی بر اخلاق را رعایت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول