اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه شهر شهید چمران: مسئولان مشکلات آب‌گرفتگی‌ها را فراموش کرده‌اند

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: برخی از مسئولان در زمان آب‌گرفتگی در مقابل دوربین‌های فیلمبرداران حرف‌های مردم، مسئول و مافوق پسند و انتخاباتی می‌زنند ولی مدتی که می‌گذرد همه مشکلات آنان را به فراموشی می‌سپارند.

امام جمعه شهر شهید چمران: مسئولان مشکلات آب‌گرفتگی‌ها را فراموش کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهید چمران، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی امام‌‌جمعه شهر شهید چمران در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌ که در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، بار دیگر موضوع مهم آب‌گرفتگی‌های اخیر شهر شهید چمران را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار کرد: چند هفته از آب‌گرفتگی‌های شهر شهید چمران و خسارت به بیش از 400 خانه –طبق آمار بنیاد مسکن- از اهالی این شهر می‌گذرد، مسئولان مربوطه باید پاسخ دهند که چه تدابیری در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت برای مقابله با آب‌گرفتگی‌ها اندیشیده‌اند؟ آیا باز هم باید شاهد ورود آب‌های سطحی به منازل مردم و از بین رفتن وسایل آنها باشیم؟

امام جمعه شهر شهید چمران با بیان اینکه در تمامی جلسات مسئولان استانی و کشوری موضوع حل آب‌گرفتگی شهر شهید چمران را مطالبه کرده‌ام، افزود: برخی از مسئولان در زمان آب‌گرفتگی در مقابل دوربین‌های فیلم‌برداران حرف‌های مردم، مسئول و مافوق پسند و انتخاباتی می‌زنند ولی مدتی که می‌گذرد همه مشکلات آنان را به فراموشی می‌سپارند.

وی تاکید کرد: من اجازه نمی‌دهم که مسئله آب‌گرفتگی‌ها تا حل کامل مشکل به فراموشی سپرده شود و این قدر این مسئله را تکرار و مطالبه می‌کنم که مسئولان به فکر چاره‌ای برای حل این بحران باشند.

ابراهیمی تصمیمات اخیر برای مقابله با آب‌گرفتگی را خوب توصیف کرد و گفت: این تصمیمات کافی نیست، ما نتیجه را مشاهده می‌کنیم، یعنی نباید دیگر شاهد ورود آب‌های سطحی به منازل مردم باشیم.

 امام جمعه شهر شهید چمران تصریح کرد: تصمیمات مسئولان باید ضمانت اجرایی و تضمین در جهت عدم تکرار آب‌گرفتگی‌ها داشته باشد که دیگر این بحران برای مردم مشکل‌ساز نشود، لذا از همه مسئولان مربوطه در شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان می‌خواهیم که تدابیر شایسته‌ای در این زمینه داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول