اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دشمنان دانشگاهی خموده و ضعیف می خواهند

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: دشمنان، دانشگاههای ایران را خموده و ضعیف و عقب مانده می خواهند اما به لطف خدای متعال و با همت عالی دانشجویان در همه دانشگاهها و مقاطع تحصیلی، شاهد تولید علم و تلفیق آن با صنعت در مسیر پیشرفت هستیم.

دشمنان دانشگاهی خموده و ضعیف می خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان شب گذشته در جمع دانشجویان این دانشگاه با بیان این که روز دانشجو نه فقط متعلق به جامعه دانشجویی که متعلق به همه مردم ایران است، اظهار کرد: مستکبران از گذشته تاکنون دانشگاهی خموده و بی اثر را می خواستند اما جنبش دانشجویی کشورمان همواره توانسته با درک موقعیت و جایگاه تاریخی خود، در مسیر استقلال و عزت کشورمان گام بردارد.

وی با اشاره به نقش دانشگاهها در توسعه جوامع مختلف، یکی از ارکان اصلی توسعه ملی را رشد علمی و فنی دانشگاهها و بکارگیری علم در مسیر عزت آفرینی برای ملت ها برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی موجب تزریق روحیه ایمان و معنویت در جامعه دانشجویی کشورمان شد و اکنون انبوهی از دستاوردهای مختلف کشور محصول همین روحیه توام با علم و تعهد دانشجویان کشورمان در عرصه های مختلف است.

فرهادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور به عنوان پیشقراولان نقش آفرینی در توسعه و پیشرفت کشور یاد کرد و عنوان داشت: باور داشتن به آینده و راهی که در آن گام بر می داریم، مهم ترین اصلی است که می تواند ما را به سمت عزت و اقتدار به پیش ببرد و دانشگاه پیام نور یکی از کانون های علمی کشور است که در این میدان به پیش می رود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: کارهای بزرگی در کشور در جریان است که با روحیه ایمان و باور به نتیجه رسیده است و ما شاهد حمایت های مستمر رهبری معظم انقلاب اسلامی از این پیشرفت ها در تمامی مقاطع زمانی بوده ایم.

وی تأکید کرد: دشمنان، دانشگاههای ایران را خموده و ضعیف و عقب مانده می خواهند تا نتوانند در جهاد علمی گامی بردارند اما به لطف خدای متعال و با همت عالی دانشجویان در همه دانشگاهها و مقاطع تحصیلی، شاهد تولید علم و تلفیق آن با صنعت و قرار دادن آن در مسیر پیشرفت و تعالی کشورمان هستیم.

دکتر فرهادی همچنین گفت: مطالبه گری جامعه دانشجویی به نفع جامعه و در مسیر پیشرفت کشور است و مسؤولان مختلف می توانند با قراردادن خود در معرض نقدهای جامعه دانشجویی به بالندگی خود و مجموعه خود کمک کنند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول