اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گل های پرپر وطن در گلپایگان تشییع شدند

مردم گلپایگان شهدا را مسجد به مسجد و محله به محله در شهر و روستاهای شهرستان تشییع کردند تا در بزمی عارفانه و با قطره‌های اشک قدمگاهی از شهدا در جای جای گلپایگان به یادگار بگذارند.

گل های پرپر وطن در گلپایگان  تشییع شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خیل عظیمی از مردم گلپایگان امروز میزبان۷  شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در قالب کاروان اهالی بهشت بودند.

گلپایگان عطر فکه و شلمچه و طلائیه به خود گرفت و گل‌های دانه دانه پرپر شده را   با گلبرگ هایشان در میان گرفتند تا  خاک‌شان  زینت بخش شود و عطر و بویشان فضای شهر را آکنده کند.

مردم گلپایگان شهدا را مسجد به مسجد و محله به محله در شهر و روستاهای شهرستان تشییع کردند تا در بزمی عارفانه و با قطره‌های اشک  قدمگاهی از شهدا در جای جای گلپایگان به یادگار بگذارند.

روستاهای نیوان تار، امامزاده علمدار، زرنجان و گلشهر در مساجد و حسینیه‌ها پذیرای شهدای گمنام بودند.

این شهدای گمنام که حدود ۴۰ سال از گمنامی آنها می‌گذرد تعدادی کمی از هزاران شهیدی هستند که در راه دفاع از کشور از جان خود گذشتند و نام و نشانی ندارند، اما نام و یادشان همیشه در قلب‌‌های ما زنده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول